söndag 17 januari 2010

Härliga söndagsmorgon

Efter en natt med god sömn sitter jag här igen. Ska fixa en latte och sätta mig med DN. Det är skönt så här tidigt på morgonen. Älskar denna tystnad. Inte bara inne i huset utan även ute. Vi bor i ett lungt område, det ända man hör vintertid är bilarna som envisas med att köra in bland radhuslängorna. Men vid den här tiden är det knäpptyst.
Hade besök av Felica och hennes päron igår. Hon höll låda hela tiden. Fick mig ett gott skratt åt henne. Hon har kommit in i en period där hon kallar sig själv för Felicia. Sandra visa Felicias ärr efter operationen ( ingen vacker syn) det har blivit en liten knöl vid ärret och Sandra ville att jag skulle känna på den. Men sånt klara jag inte av. Felicia har ont där och det måste vara något fel. Jag sa till dom att gå till läkaren så man får reda på vad det är. Så mycket som har hänt på Astrid Lindgrens sjukhus den senaste tiden, kan man aldrig vara säker. Dom kan kanske glömt ett stift eller nåt. Men det kan ju även finnas en naturlig förklaring.
Vi hade bara 5 rätt på hästarna och givetvis blev det jackpott. Men det gör inte så mycket. Det blir ju mer att vinna nästa lördag, hihi.
Måste hinna med att ta ner stjärnor och stakar. Det är synd att man måste göra det. Det är ju så fint och mysigt med dom tända.

Inga kommentarer: