söndag 24 januari 2010

Köksröj.

God morgon på er. Har nu varit uppe i några timmar. Men har inte gjort mycket. Sa inte gud att det var förbjudet att göra något den sjunde dagen?? Innan vi drar iväg till Gustavsberg på ett- årskalas ska jag synda med att röja köket. Fattar inte vem som har ställt till det där. Det står disk över hela bänken och en hemsk fonduegryta med olja står där och luktar. Man kan nästan tro att det har varit fest här men det har det ju inte varit. Igår hade vi en mysig lördagskväll framför tv.n, käka lite smått och gott. Jag hängde med när vi intog födan, men det där med att mysa framför tv:n gillar min kropp så mycket att den myser sig ner i en djup sömn. Vår tv måste sända ut sömnvågor, det går bara inte att hålla sig vaken en längre stund när det är på. Har just satt på den igen för att titta på nyhetsmorgon. Det ska komma ett inslag om vargar som jag bara måste se.
Bosses lördags kväll tillbringa han mest i telefonen. Hans bror har kärleksbekymmer. Jag har hela tiden sagt att jag får dåliga vibbar av hans nya tjej och nu verkar det som om jag har haft rätt.
Nu på morgonen har jag försökt att lägga till en blogg som jag vill följa, men jag kommer banne mig inte på hur man gjorde. Är man dum eller är man dum??? Tur att jag ska träffa Sandra idag så att hon kan förklara för mig hur man gjorde. Tänk att det alltid ska vara något som ska jävlas när man ska göra nåt.
Nu ska jag nog ta ett blodsockerprov så att jag kan fixa mig en latte och titta på vargarna.

Inga kommentarer: