fredag 1 januari 2010

Första morgonen på det nya året.

Jag hade en fin nyårsafton, även om jag inte mådde så bra. Maten blev lyckad och jag våga mig på ett glas skumpa till hummern. Vet inte om det var så bra att ta alkohol när man inte riktigt frisk. Men det glaset satte sig i huvudet. Kvällen tillbringa vi vid TV:n. Bosse tände upp 104 stycken värmeljus på altanen och 20 stycken vanliga ljus. Han satte även på värmefläktarna. När klockan blev tolv så kunde jag stå inne i värmen på altanen och se fyrverkerierna. Vi skålade in det nya året med skumpan som blev kvar efter hummern. Ett något avslaget glas skumpa, men det fungera det med.
Som vanligt är jag uppe med tuppen, lite feber har jag. Men mår ganska bra, snorigheten är nästan borta. Det känns som om förkylningen är på väg att försvinna för den här gången. Men den här gången ska jag inte anstränga mig för mycket innan jag är helt frisk. Som tur är, har jag yttligare 3 dagar på mig innan det är dags för jobbet.

Inga kommentarer: