onsdag 13 januari 2010

Presentkort.

Idag var det lite varmare ute. Men det är fortfarande för kallt för att jag ska gilla det. Har klarat mig på 2 cigg och det får jag vara nöjd med.
Dom kom från posten och dela ut priserna på frimärkstävlingen. Jag fick ett presentkort på 500 kronor som jag kan använda på ticnet. Så nu är det bara att börja spana på vad man kan tänka sig att gå på. Egentligen känns det inte helt rätt att jag skulle ha första pris. Chefens fru har inte tagit med alla dagar som skulle vara med. Sen gick det inte att ändra på, då vi redan hade fått det felaktiga resultatet. Jag får vara nöjd med det hela. Jag vann ju, hehe.
Bosse har dragit ihop en hästrad åt oss idag. Vi vann en tusenlapp i lördags och det skulle sitta fint med en vinnarrad idag. Om vi vinner så har jag haft en toppendag. Om inte, så har dagen varit bra ändå. Nu ska jag ringa min frissa och boka en tid. Börjar att bli för långhårig.

2 kommentarer:

Amanda sa...

Grattis till vinsten kathrin :) Äntligen hade du en chans att vinna eftersom jag inte jobbade.. HAHA skojar bara! ;) kram Amanda

Kathrin sa...

Ja hade du varit kvar så hade du säkert tagit hem hela vinsten. Men egentligen så vet vi inte om det var jag som vann./Kram