fredag 29 januari 2010

Äntligen helg.

Efter en tuff vecka på jobbet ser jag fram emot helgen. Ikväll blir det På spåret och Skavlan. Imorgon ska jag prova ut kontaktlinser, det ska bli spännande att se om jag kan ha linser. Sen ska vi äta en god middag men en flaska rött till hade jag tänkt mig. Kanske kan jag sminka mig till middagen,hahahaha.
Det ska bli skönt att få vila huvudet från " frågeterminalen". Idag har hon lyckats att få hela personalen i upplösnings tillstånd. Tycker synd om dom som måste jobba med henne i helgen, medans jag ska njuta av varenda minut av helgen.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, tack söta du, i vanliga fall skulle jag ha tänkt och tyckt så för det är ju så de är patetiska människor, men när vi har levt så som vi gjort i nästan ett års tid med leverkomor och att se hur han försämras varje dag det tar både psykiskt och fysiskt!
Kram på dej och ha en fin helg