söndag 3 januari 2010

Söndag igen.

Har varit ute och sopat på framsidan så att jag kunde få tag i min DN. Det var kall men riktigt skönt ute. Den här gången klara jag av det hela utan att hosta. Måste betydda att förkylningen verklingen börja släppa sitt tag om mig. Skönt, då kan jag jobba imorgon. Det blir en lång arbetsdag, har lovat att jobba till klockan 19.00. Men har ledigt på onsdag, så det gör inte så mycket. Det ska bli skönt när det blir normala veckor igen, jag har tröttnat på alla dessa helger.
Igår fick jag verkligen skratta. Jag skratta så jag fick ont i magen. Felicia höll låda hela tiden,och det vart mycket skratt. Hon är för rolig.
Ska läsa färdigt min DN, sen ska jag försöka att ta mig i väg och handla. För nu är det tomt i vårat kylskåp. Vi har inte varit och handlat det här året så det är inte konstigt.

Inga kommentarer: