onsdag 29 februari 2012

Godmorgon!!

Sandra har gjort som oss, hon har köpt sig ett löpband. Hon beställde det i måndags och det skulle ta 3-5 dagar till leverans. Men redan igår fick hon det levererat till dörren. Så nu ska hon göra långa promenader inomhus efter att hon nattat barnen.

I morgon ska jag till Nacka sjukhus och då får vi se om det blir operation eller om det kommer fungera att träna bort. Jag hoppas på det sist nämnda. Fick en massa papper som ska fyllas i och tas med. Men det var mycket jag inte kunde fylla i och ska sätta mig ner ikväll och göra ett nytt försök ikväll. Annars får dom väl nöja sig med det jag lyckats fylla i.

Medans jag sitter här och skriver, lyssnar jag på radio Stockholm. Där har dom en tävling (spelet om Stockholm). Den som skulle utmana stormästaren idag var Tomten från Tumba, en kille som Bosse känt från barnsben. Peter som han egentligen heter är en riktig tomte och har papper på det. Givetvis höll jag tummarna att han skulle slå stormästaren men tyvärr så klarade han inte av det. Ett tappert försök var det i alla fall.

Idag är det skottdagen och dagen till ära så får tjejer fria till sina gubbar. Undra hur många som gör det? Förr kanske det var många men idag kan vi tjejer fria på vilken dag som helst så det är nog inte så många som väntar till skottdagen. I morgon är vi inne i Mars månad och våren kommer allt närmare. Härligt!! För nu vill jag har sol och värme. Tänk att slippa behöva ha vinterjackan på sig när man ska gå ut, hur skönt är inte det?

Nu är det bäst att jag börjar göra i ordning för en dag på jobbet eller rättare sagt en halv dag på jobbet.
Ha en trevlig skottdag.

Inga kommentarer: