fredag 17 februari 2012

Alice i Langesund.

Jag läser ofta Telemarks avisen på nätet och så också idag. Läste att Alice Cooper kommer till Langesund (Norge) i sommar. Självklart skulle jag vilja åka dit och se honom men tyvärr är det fel tid och sen vet jag ju inte hur det är med min ryggskada. Okej, tiden skulle jag kunna fixa med att skjuta på min semester nån vecka eller två. Men jag vågar inte chansa på att köpa biljetter redan nu och sen visar det sig att jag inte klarar av att ta mig dit. Det är nog för många timmar i bilen om jag inte blivit bra i ryggen. Lite trist tycker jag då Alice Cooper tillhör en av dom bättre artisterna från 70-talet. Vilken kväll det skulle kunna bli, först sätta sig på min kusins pub och ta sig några öl för att sedan bara gå rätt över vägen och titta på Alice. Efter det skulle man avsluta kvällen på puben. Ja, ja  det är väl bara att drömma på antar jag.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Så här gör du om du har en mus, hahahahahahaha. Placera muspekaren i adressfältet och vänsterklicka så adressen blir blå, sen högerklickar du och klickar sedan på copy, eller kopiera.
Där du skriver ditt inlägg på din FB sida sätter du muspekaren och
högerklickar och klickar sedan på Paste eller kopiera.
Prova dej fram, om du ska citera något från en skrift och ha i bloggen gör du på samma vis.
Kraaaaaaaaaaaaam
Man lär sej nåt nytt varje dag