måndag 13 februari 2012

Godmorgon!

Idag ska jag jobba, vilket jag ser fram emot. Visst är det skönt med ledighet, men det kan bli lite mycket med av den varan. Smärtan håller i sig och det hör ju till när man har diskbråck. Visserligen är den inte lika intensiv nu och den ger mig några smärtfria stunder då och då. Nu hoppas jag att det inte ska bli några bakslag utan att jag ska kunna jobba halvtid med sikte på att gå upp till heltid.

Under morgonen har jag gjort mina övningar och avsluta med en halv timmes promenad i olika tempon. Det får räcka tills jag kommer hem igen. Jag har ju tänkt att jag skulle gå ner till tåget (en halvtimmes gratis promenad) men efter gårdagens äventyr har jag ändrat mig. Dom tankarna får jag ta upp igen när det blir barmark ute.

Ha en bra start på veckan.

Inga kommentarer: