måndag 20 februari 2012

Måndag.

Måndag, en ny vecka är här. Segt att ta sig ur sängen i morse, varför är det så svårt att komma upp när man ska till jobbet?? Kom i alla fall upp och har gått 2,5 km på löpbandet. Ska nu slänga på bryggaren och medans den blir färdig ska jag ta en varm dusch.

Igår var vi ner till mamma. Min lillebror som också skulle dit för att skriva på lite papper fick bestämma tiden. Han sa att det passa honom klockan fyra. Vi var där strax före fyra medans brorsan inte behaga komma före strax före fem. Jag sa till honom att han är värre än det värsta fruntimmret när det gällde att passa tiden. Vi hade några roliga timmar tillsammans och tiden går fort när man har roligt. Resultatet av vår lilla träff blev att vi inte fick middag förrän halv nio. Det blev snabbmat då mitt blodsocker var lågt.

Har inte så mycket att skriva om just nu så jag avslutar här. Ha en riktigt trevlig början på denna vecka.

Inga kommentarer: