torsdag 9 februari 2012

God förmiddag!

I natt har jag sovit som en stock, sov i 10 timmar utan att vakna en endaste gång. Riktigt skönt att kliva ur sängen piggare än vanligt. Ett par nätter till med denna sömn så är jag nog tillbaka på banan igen.

Hoppas att vi får vårt löpband idag. Butiken skulle få leverans idag och dom lova att ringa oss när dom kom. Jag sa till killen att jag har svårt med det där att vänta och att det var viktigt att han ringde så fort som möjligt. Han skratta åt det och lova att det var det första han skulle göra. Hoppas att han håller sitt löfte. Det blir ingen långpromenad för mig idag för jag var så dum att jag lämna vårt hemnummer istället för mobilens. Om jag inte har sådan tur att dom ringer tidigt på dagen. Jag får göra några extra träningspass istället. Men först ska jag ha frukost.



1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Härligt med en sådan sömn. Tänk om jag oxå kunde få sova så där underbart länge.
Mitt ljud i örat är värre än någonsin och sömnen är helt ur led.
Men det blir väl bättre
Ja visst borde väl "Gilberti Ockelbo" få ett pris, hahahahahaha, först tänkte jag skriva "Gilbert i Brämhult" men det lät inte lika illa, eller bra. Hhahahahahahahahaha
När jag läste din kommentar, skrattade jag nästan ihjäl mej själv, vi har nog samma sorts humor kan jag tänka mej
Kraaaaaaaaaaam