onsdag 15 februari 2012

Är det någon som kommer ihåg gruppen Middel of the road från början av 70-talet?? Råka höra dom på teven tidigare ikväll, dom gjorde en fem, sex hits sen försvann dom som så många andra grupper på ljuva 70-talet. I Sverige var dom populära och hade en del listettor. Nu har dom återuppstått och spela en hel del i Tyskland. Dom visa ett klipp från en av konsererna från just Tyskland. Men så besviken jag blev, sångerska stod och mima till originalet. Det lät precis som om jag lagt på en vinylskiva från den tiden dom toppade listorna. Gruppen kunde lika gärna fortsatt att hålla sig från scenen, för inte är det roligt att se gamlingar som låter som dom gjorde på 70-talet.

En man och en kvinna i 60-års åldern blev mördade i morse i Tullinge. Polisen tror sig veta vem mördaren är och söker nu efter en man i 40-års åldern. Det mördade paret är inte tidigare kända hos polisen. Nej, men mördaren är säkert känd sen tidigare och jag skulle inte bli förvånad om det visar sig att förövaren är parets son. Hur som helst är det hemskt.

Har varit så duktig men min träning idag så jag ska ska ta mig en semla nu. Tycker att jag är värd det och mitt blodsocker ligger lågt så det kan vara bra att få i mig lite sött. Hahahaha, det gäller att passa på medan man kan.

Inga kommentarer: