torsdag 9 februari 2012

God natt!

Vi har hämtat löpbandet och givetvis har jag promenerat på det. Det är jobbigare att gå på det än vad det är att promenera ute i det fria. Det finns 12 olika träningsprogram som man kan följa om man vill. Men jag börjar med att bara gå i min egen takt. Ökar och minskar på farten. Tids nog kommer jag att testa något av dom 12 träningsprogrammen. Hur som helst så kommer det bli en hel del promenader både inomhus och utomhus.

Klockan börjar bli mycket och det är dags att gå och lägga sig. Ska bara se färdigt på Värmlands rallyt som startade i dag. Tycker det är roligt med skogsrally. På 70 och 80-talet var jag jämnt ute i Södertörns skogar och kolla på Södertörns rallyt. Det var tider det och inte gnällde man över kyla o snö då. Det liksom hörde till. Mycket snö var det och många bilar körde fast i snödrivorna. Men det bästa var när några körde av och fick ett tråkigt avslut.

Nu säger jag godnatt och sov så gott.

Inga kommentarer: