måndag 27 februari 2012

En ny vecka....

Måndag igen, en ny vecka framför sig. Var tog helgen vägen? Träning, matning av min surdeg som det är full fart på. I går fick vi besök av Sandra med familj. Minstingen Emilia var inte pigg, hon lukta ammoniak och var sig inte lik. Det blev ett sjukhus besök för familjen. Liam stannade kvar hos oss och vi hade många trevliga timmar tillsammans. Han berättade en massa saker som han varit med om och den grabben kan prata. Munnen gick i ett ( undra vem han brås på, haha). När jag sen började att laga middag så hör jag honom säga till morfar, "att ingen kan göra lika god mat som mormor, jag har världens bästa mormor". Det värmer ett gammalt mormors hjärta, hihi.

Nu är set snart dags för mig att göra mig i ordning och ta mig till jobbet. När måndagen är över så är i stort sätt denna vecka avklarad. Lite konstigt att det känns som det bara är måndagar och fredagar i mina veckor.

Ha en bra måndag.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, klart att mormor är världens bästa. Sicken sötis och visst blir man alldeles varm i hjärtat när man hör barnbarnen säga så. Det är en komplimang som heter duga.
När det luktar ammoniak i munnen brukar inte det tyda på att man har brist på vätska.

Kraaaaaaaaaaaaaam