tisdag 31 maj 2011

Skitgrisen har sagt sitt.

Var på snabbfika hos svärmor. Sa till henne att jag måste hem och duscha. Väl hemma insåg jag snabbt att jag bara inte orka kliva in i duschen. Sa till Bosse att skitgrisen får ta sig en dusch i morgonbitti istället. Han tittade lite konstigt och sa men du brukar ju inte gilla morgonduschning. Man behöver inte gilla allt man gör, svara jag raskt. Hur skulle det se ut om man bara gör saker man gillar? Vågar inte ens tänka den tanken, hahahaha. Nu ska ni inte tro att jag är så skitig, det är endast drygt ett dygn sen jag stod i duschen och mitt jobb blir man inte speciellt skitig på. Så jag klarar mig tills i morgon, tror jag.

Vilket härligt väder vi haft idag. Har suttit på altanen med alla fönster öppna, temperaturen just nu är +22,3 och klockan är snart tio. Hoppas nu att vi får en längre period med sol och värme.

Godnatt på er!

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Hahahahaha, skitgrisen, det lät allt det, Tror nog inte att du är så skitig inte

Ja, visst vore det nåt att få ta kopparna med sej hem

kraaaaaaaaaaaaaam