tisdag 17 maj 2011

Mobilen för teknisk???

 För några dagar sen satt jag min mobil på ljudlös. Nu hittar jag inte vart man sätter på ljudet igen. Har varit inne överallt och tittat. Det sluta med att jag installera om ringsignalen och testa att ringa från den andra mobilen, och jag fick höra en lustig signal som får duga tillsvidare. Just nu har jag ingen ork att leta efter en bättre signal. Om det nu ska vara så jobbigt att få ljudet tillbaka så ska jag aldrig sätta den på ljudlös igen.

Ska nu försöka att få mig lite sömn, det blir inte så många timmars sömn per natt just nu. Och jag börjar känna mig ganska slut i både kroppen och huvudet. Om bara denna jävla huvudvärk kunde försvinna så skulle det nog bli bra mycket bättre. Jag ser fram emot den dag vi kan lägga allt det här med pappas bortgång bakom oss. Men får ställa in mig på att det kommer vara så här till bouppteckningen är klar och den blir inte förrän i slutet av juni.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, huvudvärken är nog bevis för att det är mycket just nu och även när allt har lugnat sej så tar det nog ett tag att landa med allt som varit.
Allt har sin tid.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam