lördag 21 maj 2011

Idag firar vi Liam!!

Idag blir Liam 8 år. Det ska vi fira, klockan två ska vi vara där. Han får en CD-spelare av oss. Och hans gamelmormor ska också med. Hon och jag ska gå igenom lite papper innan vi far iväg på kalaset.
Liam som har blivit en stor fan av Ozzy vill säkert ha lite CD-skivor av honom, men det har varit så mycket annat just nu så det får jag fixa i efterhand. Vi kolla runt i Kungens kurva igår men vi hitta inga ställen som sålde CD-skivor överhuvudtaget. Jag får beställa över nätet. Själv har jag ett par skivor från den gamla goa tiden då jag tycker Ozzy var som bäst. Lite kul att Liam har musiksmak. Första idolen han hade var Elvis och nu Ozzy, samma idoler som morfar och mormor. Han ska få lyssna lite på andra hård rockare i min skivsamling. Han och jag kan sitta och digga lite ihop, hahaha. Tänk er när han kommer till skolan och berättar att han varit hos mormor i helgen och vi digga hårdrock tillsammans, hahahaha.

Det händer en massa saker runt pappas bortgång varje dag. Men det orkar jag inte skriva om, inte just nu i alla fall. Och det ska bli skönt att åka på barnkalas så jag får annat att tänka på.

Inga kommentarer: