torsdag 19 maj 2011

Busstider.

Prata med äldsta sonen i kväll. Han ska ta sig upp till Stockholm för att vara med på begravningen. Det var meningen att han skulle flyga upp men då hans pass är för gammalt och han inte har något ID-kort ( tycker jag är konstigt) så ska han nu åka buss. Jag var in och kolla busstider och det fanns en del att välja på. Ska nu bara prata med Sandra så hon kan bestämma vilken busshållsplats som han ska hoppa av. Det är tur att Sandra och Mille ställer upp för som jag just nu är ( inte många hästar hemma här) i huvudet så får jag vara glad att jag kan få ihop allt runt omkring mig.

I morgon är det äntligen fredag. Ska bli skönt att vara ledig i ett par dagar. Ledig och ledig är kanske att ta i, men jag slipper att jobba. Kanske hinner jag bli färdig med sluträkningen. Även bra om jag får in alla räkningar innan måndagen. Det skulle vara bra om jag har så lite pappersarbete som möjligt när vardagen börjar igen. Börjar bli dags att gå igenom garderoben för att se vad jag ska ha på mig på begravningen. Säkert måste jag jaga efter något nytt.

Nu ska jag försöka sova lite. Sitter mest och gäspar så det är lika bra att krypa i sängs. Nattinatti på er.

Inga kommentarer: