söndag 22 maj 2011

Solen tar på en.

Har haft en underbar dag. Nästan hela dagen har vi varit ute i trädgården. Snart är allt rensat på ogräs. Vi fick bra hjälp från Felicia. Funderar om man skulle kunna hyra in henne till trädgårdstomte. Men det är inte tillåtet med barnarbete så det är lika bra att lägga dessa funderingar på hyllan. Nu är jag så där skönt trött av sol och arbete. Kvällen kommer jag att tillbringa framför TV:n.

Lite pappersarbete har jag också hunnit med. Ser äntligen slutet på sluträkningen på godmanskapet. Det ska bli så skönt när jag lägger den i brevlådan.

Hörde på nyheterna att det var ett nytt vulkanutbrott på Island. Tänkte att det är ju tur att vi inte ska ut och flyga nu i sommar. Men det är inte säkert att vi drabbas av något moln. Så jag håller tummar och tår för dom ska ut och flyga, att det inte blir några inställda flyg.

Ha ett bra slut på denna vecka.

Inga kommentarer: