onsdag 25 maj 2011

Nynäshamn igen!!!

Så är det dags för en ny Nynäshamns resa. Trodde aldrig att det skulle vara så mycket jobb och resor när en av föräldrarna gått bort. Men förhoppningsvis behöver jag inte åka till Nynäshamn något mer innan bouppteckningen. I morgon ska vi träffa prästen för att prata om begravningen och det tror jag är det sista innan begravningen. Bäst att skriva tror för man vet inte om det dyker upp något mer. Sen är det bara praktiska saker kvar att fixa.

Nu på morgonen har jag fått ett samtal om något jobb till Bosse. Det var en firma som ville att han skulle börja hos dom. Lite kul att han som är så gammal är så eftertraktad på arbetsmarknaden. Något som varken han eller jag trodde när hans förra arbetsgivare gick i konkurs. Med våran arbetslöshet i detta land så blir det extra roligt.

Mina odlingar i krukorna växer och frodas. Funderar på om jag inte ska göra i ordning en rabatt på baksidan där jag kan sätta ner mina jordgubbs och smultrons plantor. Det blir nog lite för mycke växter på altanen och jag har ju inte lust att slänga mina alster. Det är väl det där med tid, en vara som jag inte har så mycke av just nu, hahahahaha.

Nu ska jag ta mig upp till bussen för att ta mig till Nynäshamn. Ha en bra onsdag.

Inga kommentarer: