söndag 15 maj 2011

Efter mörkret kommer ljuset......

Det blev en trög start på dagen. Har inte mått så bra, en tung huvudvärk och matthet av bara tanken på allt som ska göras. Vi for i väg och beställde en krans till begravningen. En fin krans blev det, helt fylld av olika blommor. Mycket rosor var det, i röda toner. När vi kom hem så kom Sandra med familj över och fika. Hon hade fått en påse med ICA:s kanelbullar i inflyttningspresent som vi smällde i oss. Allt gratis är gott, hahahaha. När dom åkte hem börja jag med sluträkningen för godmanskapet. Jag gjorde det jag kunde utan kontoutdragen, men nu är jag igång. Passa på att kolla igenom pappas försäkringar. Sen blev det två samtal, ett till lillebror och ett till mamma. Nu känns allt så mycket bättre, huvudvärken har så smått börja ge med sig. För ett par timmar sen såg allt så mörkt ut med allt som ska göras men nu är det mycket ljusare. Resten av kvällen ska jag ägna mig åt raggsocks-stickning och hockeyfinalen mellan Sverige-Finland. Hoppas att Sverige spöar skiten ur Finland.

Inga kommentarer: