lördag 7 maj 2011

Solen och värmen är tillbaka, yeeeppppii

I natt har jag sovit gott, riktigt gott. Vakna som en ny människa, den tunga och konstiga känslan är borta. I går var jag så trött och huvudet hängde inte med, ibland kändes det som om jag stod utanför min kropp. Lite svårt att förklara, men det var en känsla som jag inte varit med om tidigare. Jag har nu endast kvar lite huvudvärk men den ska jag ta några tabletter mot.

Som jag skrev igår så bär det av till pappas boende idag.Vi ska hjälpa mamma att tömma rummet. Hon kunna göra allt själv sa hon om bara någon kunde hjälpa henne att få bort TV:n. Jag kan ju inte låta mamma göra allt jobb själv så jag sa att vi kommer ner och hjälper dig. Det mesta ska nog slängas, det är tavlor och foton som ska sparas, vet egentligen inte hur mycket personliga saker som finns där. Men möbler och kläder åker direkt till tippen.

Vad som händer efter vi varit nere i Sorunda vet jag inte. Känns inte som jag ska planerat något just nu, ska nog helt enkelt ta dagen som den kommer. Solen och värmen är ju tillbaka kanske man helt enkelt bara ska sitta ute och mysa hela eftermiddagen.

Ha en bra dag.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ha en bra dag du oxå Kathrin

Kraaaaaaaaaaaam