tisdag 24 april 2012

Tisdag.

Grått och kallt ute, men det är i alla fall uppehåll. Det sägs att ryssvärmen är på väg och det vore inte helt fel. Men jag är nöjd om bara solen visar sig och att allt vad nederbörd heter håller sig borta för en lång tid framåt. Heter det så, tycker det låter konstigt.

Har haft en lång tung sömn. Gick och la mig redan klockan nio igår kväll. Hann nog inte landa på kudden förrän jag var i drömmarnas land. Har varit tvungen att ta en treo nu på morgonen för det kändes i huvudet att jag sovit tungt. Träningen har jag hoppat över nu på morgonen på grund av huvudvärk. Det blir att förlänga passet ikväll istället.

Ser med glädje fram emot en dag på jobbet utan energitjuven. Idag kommer det vara uppåt på jobbet helt enkelt. Och ikväll kommer jag helt säkert vara pigg och alert. På tal om jobbet, jag måste börja göra i ordning mig nu så ha en bra tisdag.

Inga kommentarer: