tisdag 10 april 2012

Ny arbetsvecka.

Så var påsken över och vi har en ny arbetsvecka framför oss. Visserligen bara fyra dagar, men just nu känns det som evigheter. Vet att när den här dagen är avklarad så är det snart fredag igen. Gäspar som aldrig förr, har gjort det sen jag klev ur sängen. Det har regnat hela natten men nu har det slutat. Hoppas att det inte kommer mer regn utan att solen tittar fram. Min mage mår nu bra igen, men det visste jag ju. Det brukar vara några timmar som den tjurar om jag slarvar med medicinen. Men det är jobbigt under dom timmarna.




Lånade ett par bilder av Jonnys barns mormor, som hon tagit nu i påsk. Dom är tagna uppe i Lappriket och är så fina. Den översta bilden har vi Rasmus som upplever sin första vinter uppe i fjällen. Sen har vi Ebba i full färd med att köra skoter. Det ska börjas i tid, hahaha. Men tjejen är duktig och kan tänka mig att hennes kusin är en bra lärare. Det är så man blir lite avundsjuk, skulle nog kunna tänka mig att göra en sådan här resa själv. Gillar visserligen inte vinter och snö, men det här blir liksom något man har bestämt själv och sedan går det inte att jämföra med en Stockholms vinter. Hur som helst är bilderna härliga och jag kan tänka mig att Ebba stormtrivs.

Nej, klockan tickar på och jag får fixa i ordning mig. Jobbet väntar så det blir att sätt fart nu.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: