onsdag 11 april 2012

GODMORGON!!

Tänk att åtta små tår kan störa sömnen så mycket. Konstigt att inte dom två stora tårna är med på denna terror. Det har börjat att klia så infernaliskt i dessa små tår så i natt var det nära på att rivjärnet kommit fram. Undra varför dom kliar så jävligt. Har knappt fått någon sömn alls, så denna onsdag blir en trött onsdag.

Natten till fredag så är risken stor att strejken i handels sätter i gång. Vår butik är inte uttagen men vi kommer säkert märka av den då det kommer drabba våra leveranser. Hoppas det blir en snabb lösning och att handels får igenom sina krav.



Jag har ärligt snott en bild på min "pussgurka" som togs i påskas nere i Småland. Och som jag gjorde igår med sonens barn så gör jag samma sak med den här bilden. Killen börjar bli stor så jag får nog sluta kalla honom för "pussgurkan".

Klockan tickar som vanligt på och jag måste börja fixa i ordning mig för en dag på jobbet. Och som vanligt, ha en bra dag.

Inga kommentarer: