söndag 1 april 2012

Hurra vad jag är bra!!!!!

Hahahahahahaha, vad jag är nöjd med mig själv. Jag klarade av att fixa så att jag nu kan blogga från min Iphone. Kanske inte den svåraste grejen kan en del säkert tycka. Men en sån gammal kärring som mig så är all ny teknik en mindre utmaning, hahaha.

Har haft svärmor på middag och fika. När hon kom hade jag fastnat med min Iphone i handen och hon fick vänta ett tag innan jag kom loss och kunde hälsa på henne ordentlig. Hon skrattade och sa att tänk vad Kathrin har fina leksaker. Det är ingen leksak utan mer en mobil med en massa roliga saker i, svarade jag . Mer eller mindre en dator i fickformat kanske man kan säga fortsätter jag att förklara. Jaja, säger min söta svärmor, jag fattar inget av det där så du behöver inte förklara. Hihi, kul att man i alla fall fattar lite mer än henne. Hur som helst blev det en trevlig dag och hon var inte fullt lika tjatig som hon var senast vi träffades.

Ska köra ett träningspass innan klockan blir för mycket. Ha ett trevlig slut på denna vecka.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, gissa om jag blev glad när jag fick igång bloggeriet med min Iphone. Jag bara älskar min Iphone, jag som aldrig har varit intresserad av mobiler. Men det är här det bästa jag haft. Både telefon och data i ett. Hade mycket nytta av den då jag var på sjukhuset. Ja nu var jag ju inte där så många dagar, men ändå.
We are still going strooong

Kram och ha en trevlig söndag kväll