måndag 16 april 2012

Fel på sidan.

Skulle bokat resan till sommaren igår kväll. Men jag beslöt mig för att vänta ett tag till. Såg att priserna var tillbaka till normala nivåerna igen. Måste blivit något fel på sidan. Får hålla koll ett tag till. Det brukar komma upp varningar då det är få resor kvar. På det visset kanske vi fått ett besked om hur det blir med vår resekamrat. Honom vill vi ju helst ha med oss.

En ny arbetsvecka och även denna vecka blir en fyradagars vecka. På fredag ska jag på ögonbottens fotografering och kan inte jobba efter den då ögonen blir ljuskänsliga. Men efter denna vecka blir det inte någon förkortad arbetsvecka innan midsommar. Jag ska jobba alla röda dagar som ligger på vardagarna fram till dess. Fattar inte att jag kunde vara så ur botad dum att lova att jobba dessa dagar. Jag brukar aldrig jobba på röda dagar överhuvudtaget, men lovat är lovat.

Ha en bra måndag.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Oj, det var snällt, att lova att jobba alla röda dagar,hahahahahahaha.

Lite märkligt kanske när du aldrig i ditt liv har gjort det förut, hahahahaaha.
Skrattade gott när jag läste detta, du är så himlans rolig Kathrin