måndag 23 april 2012

Energi tjuv.

Är onormalt slut efter en jobbig dag med en riktig energitjuv på jobbet. Det blir att hoppa i bingen tidigt ikväll. I morgon har denna energitjuv ledigt och jag ser verkligen fram emot en dag utan denna kollega. Vi är en hel del som har svårt för henne och det blir en tråkig stämning när hon jobbar. Hon drar ur all energi vi har. Tråkigt att det ska behöva vara så. Säkert inte hennes fel heller. Det är nog bara så att vi är allt för olika. Jag försöker att undvika henne så mycket jag kan då jag vet att man ska hålla sig från energitjuvar. Men det är svårt då vi måste jobba sida vid sida ganska ofta. Jag har skrivit om denna kollega tidigare och det har nog blivit värre nu än det var då. Detta får räcka om denna människa för jag ska ladda mina batterier, inte urladda dom helt.

Hade jag orkat hade jag nog rumblat med Anki i kväll också, men känner att jag knappt får ihop det här.

Inga kommentarer: