söndag 22 april 2012

En lång sömn.




Godmorgon! Nu har jag sovit i 10 timmar, det var längesen jag fått en sådan lång sömn. Vi gick och la oss redan vid halv tio tiden igår och jag somna ganska fort, vakna till vid fem men somnade om lika fort igen. Vakna sedan vid åtta och kände mig riktigt utvilad. Bosse sa igår kväll med ett gäspande, när vi skulle gå och lägga oss att det här är ju tidigare än på vardagarna. Men det är ju bara skit på tv:n på helgerna så man blir nog trött av det, hihi. Fredags kväll var likadan, vi låg till kojs redan klockan tio. Eller är det så att vi kan skylla på åldern??

Väntar på att mitt kaffe ska bli klart, blir liksom inte människa förrän jag fått i mig ett par muggar av denna ädla dryck. Morgontidningen har jag inte varit ut och hämtat ännu så det ska jag göra innan första muggen kaffe dricks. Hör nu att bryggaren tystnat och det blir lagom att hämta tidningen medans kaffet rinner ner i kannan. Ha en bra söndag.

Inga kommentarer: