måndag 23 april 2012

Måndag.

Måndag, en ny arbetsvecka framför sig. Hela fem dagar att jobba. Första femdagars veckan efter min sjukskrivning. Hade en sådan tur att jag börja i påskveckan som gör att det blev två fyra dagars veckor efter varann och förra veckan hade jag ytterligare en fyra dagars vecka då jag var tvungen att ha en dags ledighet på grund av ögonbotten fotograferingen.

Igår kväll rumbla jag med Anki. Så roligt vi hade. Trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Bosse trodde inte jag var klok. Försökte att förklara för honom men han fatta ingeting, hahahaha. Rumbla kommer det nog bli mer av.

Ser på klockan att det är dags för mig att göra i ordning mig och få i mig min frukost innan jag ska ta mig iväg till jobbet. Ha en bra dag.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, såååå roligt vi hade, med rumblandet. Hhahaahahahahha

Skratta gott i går, det kan behövas ibland.

Kram på dej och ha en bra dag, så kanske vi tar en rumlingstur i kväll med????