måndag 2 april 2012

Äntligen!!!

Så har jag äntligen kommit till dagen D. Idag börjar jag jobba fullt igen, något som jag längtat ordentligt till. Ett litet problem blir det, jag som brukar träna tidigt på morgonen har börjat inse att jag nog får korta ner promenadpasset en hel del. Får helt enkelt traska på kvällarna istället. Men dom andra övningarna hinner jag att göra och det kanske är det viktigaste.

Första veckan börjar med fyra dagars arbete sen fyra dagars ledighet, vilket låter som en mindre mjukstart. Tänk att vi redan har påsken här. Kanske kommer det en ny liten medlem till familjen så här lagom till påsk. Bosses son skulle fått en dotter den 28 mars men hon vill tydligen inte komma till världen så vi får vänta ut henne. Bosse hade hoppas på att tjejen skulle födas på hans födelsedag men det var ju tur att det inte blev så. Jag menar det kan ju inte vara roligt att bli ett aprilskämt, hihi.

Nej, nu är det dags för frukost sen ska jag ta mig till bussen för att ta mig till mitt jobb. Ha en bra dag.

Inga kommentarer: