torsdag 19 april 2012

??????????????

Jaha, vad har hänt här då?? I morse fick jag ju för mig att lägga in lite bilder på hotellet vi vill boka. Sagt och gjort, men något måste hänt med överföringen. Fick mig en smärre chock när jag logga in. Fick en känsla av att det kan vara så att min laptop ropar på att få åka tillbaka till ön, den har ju varit med på ett par resor ner till öarna nu. Kanske den är rädd för att bli lämnad ensam här hemma och passa på och visa mig vad som kan hända om jag inte tar med mig den. Hahahahaha, tokigt vart det i alla fall.

Var in och kolla igen och nu kan vi spara 2 400 kronor om vi bokar  nu. En hel del pengar är det ju. Jag är ju våg och vågar är ett veligt folk. Vi vågar har ju svårt att ta ett beslut sägs det. Kan det vara vågen i mig som visar sitt rätta jag. Jag brukar inte vela när det gäller att boka resor. Tror att en av orsakerna kan vara att vi räknat så stenhårt på att få Liam med oss. Kanske Sandra har rätt i att vi borde boka nu och om det sen inte går att boka in Liam i efterhand så kan han ju följa med nästa gång. Sandra brukar vara den kloka sorten av oss människor. Nej, nu ska jag inte skriva mer om denna resa förrän vi har bestämt oss och bokat den.

Nu ska jag slappa framför teven. Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: