måndag 5 mars 2012

Läkarbesök igen.

Jobbat klart för idag. Ska till läkaren klockan fyra så jag har kunnat vila lite. Efter läkarbesöket ska jag hämta ut min lampa som jag beställde för ett par veckor sedan. Ska för en gång skulle köpa hem hämt mat idag. Vi orka helt enkelt inte stå vid spisen. Bosse har varit på en jobbintervju idag. Han kom precis hem och berätta att det verkar vara ett bra företag. Han har kollat med facket att det inte finns något negativt antecknat om företaget, och det fanns det inte. Cheferna verkar vara bra och han ska nu ringa och tacka ja, så är jobbet hans. Vad skönt för honom att slippa ha med arbetsförmedlingen att göra. Dom gör inte livet roligt för dom arbetslösa. Det är ett jävla tjatande om att söka alla jobb dom får för sig att man ska söka. Någon hänsyn till om man kan jobbet finns inte. Behöver inte vara jobb inom det yrket man är utbildad till.

Nu ska jag fixa i ordning mig och ge mig iväg till vårdcentralen. Sen ska jag montera ihop min lampa.


Inga kommentarer: