tisdag 20 mars 2012

Ja, se det snöar....

Idag ska jag åka lite tidigare till jobbet. Måste köpa blommor för vi ska fira en kollega som fyllt 50 år. Har lite svårt att komma igång efter en natt med dålig sömn. Är orolig för min dotter som har haft en tufft tid det senaste halv året. Det har resulterat i att hon mår fruktansvärt dåligt. Hade ett långt samtal med henne igår och det samtalet har stannat kvar i min hjärna. Men nog om detta.

I morse gick solen upp och man fick sig en snabb solupplevelse. Men den vara inte så länge för solen försvann och nu snöar det och marken är helt vit. Det är vårdagjämning men vintern vill inte släppa sitt grepp än. Men det är ju bara mars månad och dessa väderomslag kan hålla på över en månad till. Alltså är det bara att gilla läget.

Ska dricka upp mitt morgonkaffe och läsa lite i vår morgontidning innan det är dags att göra iordning mig för dag på jobbet.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer: