fredag 16 mars 2012

Kliande tår.

Har till och från känt att det kliar och sticker i mina tår. Om det varit bara i den vänstra foten så hade jag tagit det som att det tillhör mitt diskbråck. Men det börja i höger fot och nu har jag det i bägge fötterna. I natt vaknade jag flera gånger av att det klia så in i helvete i tå spetsarna. Det kliar långt in i toppen på tårna och sticker, en konstig känsla och så irriterande. Det hjälper inte att klia tillbaka och bara den känslan gör en galen. Hoppas det försvinner av sig själv för jag tycker det räcker med besvären från diskbråcket. Dom besvären har blivit lite bättre och jag hoppas på att snart kunna börja jobba heltid igen.

Så har vi fredag igen. Vart tog den här veckan vägen? Tycker att den här veckan har gått fortare än vanligt. Halva mars har gått och det är snart påsk. Ja, och efter påsk är det inte långt till midsommar och semester. Sen är det inte långt kvar till mörkertider. Varför upplever jag att just våren och sommaren bara svischar förbi medans senhösten och vinter varar i evigheter? Lika bra att inte tänka på årstiderna och njuta av nuet.

Med eller utan mina kliande besvär så ska jag börja träna nu. Ha en en bra fredag.

Inga kommentarer: