onsdag 21 mars 2012

Ingen bra början.

Idag har jag inte lust med någonting. Vakna av att jag frös och fryser fortfarande. Har fått i mig två muggar varmt kaffe men vad hjälper det, jag fryser lika mycket som innan. Tränings orken är som bortblåst men vet att jag måste tvinga mig till ett pass. Försöker att intala mig att värmen kommer om jag bara ställer mig på löpbandet och börjar gå. Vet att det är sant men bara tanken att sätta på mig skorna gör mig illamående. Känns som hela kroppen gått i strejk. Det är hel enkelt en sådan här dag man ska ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet. Önskar att dagen går fort och att klockan närma sig sängdags så jag fick somna och vakna upp till en torsdag med ny energi.

Ska väl tvinga igång kroppen med ett pass på löpbandet nu. Ha en bra onsdag.

2 kommentarer:

Livsnjuterska sa...

Det är inte nån influensa på gång, ja en del dagar vill man helst stanna kvar i sängen.

Kram

Livsnjuterska sa...

Ja, Kathrin säkert är det så att man har kommit upp i åldern, där det behövs bytas ut lite delar, hahahahaahha.
Det blir säkert bättre,

Kraaaam