onsdag 14 mars 2012

En helt vanlig onsdag.

En onsdag som alla andra onsdagar, händer inte så mycket mer än att jag tränar och jobbar under dagen. Har just nu en period där det är så svårt att komma på vad vi ska ha till middag. Det måste vara något som Bosse kan ha till matlåda dagen efter. Suck, kommer nog på något under dagen.

Vi har skramlat till en 50-års present till en arbetskamrat. Bland annat så ska vi köpa presentkort på Stadsteatern och jag har lovat att jag skulle fixa det. Har nu försökt i två dagar att gå in på deras hemsida och för köpa det. Det går bra till jag ska betala, så fort jag skrivit in kortnr. så får jag ett svar att jag ska stänga ner sidan för det kan vara en fara med att fortsätta. Har även försökt med att betala direkt från internet banken men likadant där. Nu ger jag upp och lyssnar på jobbet om någon annan kan försöka. Annars finns det inget annat att göra än att vi får åka in till Stadsteatern och köpa presentkortet där. Men vet inte om det är någon som har tid att fara dit. För mig blir det lite svårt då jag inte hinner på vardagarna på grund av träning och jobb. På lördag ska jag till hårfrissan och det tar ju tid när jag väl är där. Men på något sätt ska vi lösa det här.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: