fredag 9 juli 2010

SEMESTER!!!!!

ÄNTLIGEN har jag semester. Det ska firas med oxfilé, potatisgratäng och vin.

Sitter just nu och njuter på altanen. Hör att det är någon granne som har skaffat sig en papegoja, men den kan tydligen inte prata. Den sitter och skriker och så kommer det en vissling mellan varven. Rocky har upptäckt att det finns en goja och har varit knäpp tyst sen jag kom hem. Han sa bara hej när jag klev innanför dörren. Och nu står han på altanen och ser mest sur ut.

Nu ska jag slöa ett tag till, sen blir det middag.

Har lovat pappa att ta med mig datorn så att han får se lite bilder på våra barnbarn och även dom vuxna. Sen är han lite nyfiken på Jonnys och Helenas nya lägenhet. Men det kanske få bli efter semestern så att han även får se våra semesterbilder.

Inga kommentarer: