torsdag 22 juli 2010

God morgon.

Sitter här och väntar på att vårt färska bröd ska levereras. Ganska skönt att få det direkt till dörren. Lika spännande varje dag, vad är det för bröd i påsen idag då. Vi beställde en sort, som vi bara har fått en gång. Alla andra gånger har det varit tre gånger så stora bröd. Men degen är nog densamma, för det smaka som vårt favoritbröd. Bara priset är detsamma, hihi. Egentligen kanske man ska klaga men det funkar bra med dom stora och så har vi färskt bröd till frukosten utan att behöva lämna lägenheten.

Dagen ska vi tillbringa vid poolen. Bosse som kommit igång med sitt läsande vill att vi ska ligga där så han kan läsa hela dagen. Jag tycker att det är ganska skönt att ligga där nu när det är normal temperatur ute. Idag blir det ca. 35 grader.

Egentligen skulle jag läst lite på dn.se och inte skriva i min blogg. Men har så svårt att låta bli. Måste liksom passa på när jag ändå är inloggad. Hahahahaha. Kan jag lida av datorberoende?? Och bloggsjukan.

Inga kommentarer: