lördag 10 juli 2010

Jag och Harry.

Kolla in dagens trav. Det ser lätt ut på pappret. Alldeles för lätt. Slängde ihop en idiot rad, men försäkerhets skull fick Harry plocka ihop en rad. När det ser så här enkelt ut brukar det alltid bli en massa skrällar. Vi får se hur det går för våra rader i kväll. Det här är sista gången innan resan som jag spelar. Men det kanske blir att spela nere från holmen i Atlanten.

Bosse sitter på övervåningen och kliar sig i skallen. Han verkar tycka att travet är svårt eller så letar han efter skrällarna, hahahaha. Vid sin rökpaus kolla han mina rader, tyckte att Harry hade dragit på med alldeles för många hästar. Då kanske jag sätter sjuan idag sa jag till honom. Fick ett stort fnys till svar. Hahahaha, han börjar nog att bli lite orolig att jag kan ha rätt.

Jag tror på Harry och mig.

Inga kommentarer: