tisdag 6 juli 2010

Regn och jordgubbar.

Det har nu regnat i stort sätt hela tiden sen jag satte mina fötter innanför dörren. Det får gärna regna hela natten men i morgon vill jag ha sol igen.

Har tagit fram våra semester-badlakan, kom på att dom måste tvättas innan dom ska ner i resväskorna. Börjat på min inköpslista har jag också lyckats med. Mycket mer har inte gjorts i kväll. Men det är ju en hel vecka kvar så jag har ingen brådska

Nu ska vi äta jordgubbar med gräddmjölk, mums. Jordgubbar är något som jag aldrig tröttnar på. Skulle kunna äta det varje dag året om. Men tyvärr så är jordgubbs säsongen inte så lång. Gubbarna måste vara svenska annars kan det va.

Efter att ha mumsat jordgubbar ska jag förbereda mig på att lägga den här dagen bakom mig. Några problem med att somna kommer jag inte att ha, jag är tröttare än trött.

Inga kommentarer: