lördag 17 juli 2010

Lite tid över.











Jag har lite tid över på min internet tid. Passar på att lägga in lite bilder. Igår var vi på Palmitos park. Bara ett måste när vi är nere här. En härlig park med en hel del olika djur. Fåglar av alla dess arter. Det nya är delfin showen. Det var premiär för Bosse och mig att se den. Har läst att den är en av världens finaste delfinshow och jag kan bara hålla med. Jag filma in hela showen så vi kan se den när vi vill.
Vi hade en härlig dag. Man kan ju inte ligga på playan hela tiden.
Tjejen i receptionen tala om att den heta värmen från Afrika är på väg in över öarna igen. i morgon blir det bra mycket varmare än idag. Men dagens värme är nog varmast hittills. Vi kan nu vänta oss riktigt heta dagar där tempen kommer ligga på 40-50 grader. Mycket vatten kommer det att gå åt. Både i kroppen och utanpå kroppen.
I kväll ska vi till vår favorit krog igen. Där blir det sjötunga. Det blir en och annan drink, det är ju semester och lördag. Bosse vann på travet så han ska fira lite,hahaha. Jag kan ju fira att blodtrycket ligger riktigt lågt. Igår höll jag på att svimma flera gånger och när vi kom tillbaka på hotellet mätte jag trycket som visa sig ligga väldigt lågt. I dag har det varit normalt. Ja, det behövdes bara att komma från kollegan med stort C så blev trycket bra igen. Vi får väl se hur det ser ut om några dagar, om det håller i sig så måste det vara så att läkaren har rätt. Jag känner mig i alla fall som en ny människa. Bara njuter av tillvaron.
Nu ska jag fixa i ordning mig för kvällens krogbesök.

Inga kommentarer: