söndag 11 juli 2010

En härlig söndag.

Sol, sol, sol kan nog inte få för mycket sol. Hela eftermiddagen har vi suttit ute i detta härliga vädret. Det har inte hänt något med min packning. Rocky är klar för avlämning i morgon. Ny duschad och buren är ren o fin. Bara att fixa honom och buren var ett helt företag. Jag blev lika blöt som Rocky, men han vart blöt av vatten medans jag blev sjöblöt av svett. Efter att han var klar hoppa jag själv in i duschen. Riktigt härlig att duscha kallt efter en dag i solen. Nu är jag helt slut och vill helst gå och lägga mig. Lite tidigt är det så jag får kämpa någon timme till.

Sandras svärmor som är uppe i Stockholm för att hämta Felicia, kom över på middag. Hon och Felicia åker ner till Småland på tisdag. Dom ska få rå om varandra i drygt en vecka. Risken är stor att Felicia kör slut på sin farmor.

Sitter här och nästan somnar, lika bra att resa sig upp och hitta på något att göra.

Inga kommentarer: