måndag 30 augusti 2010

Ingen bra början på hösten.

Internet banker är bra när dom fungerar. Igår gick jag in och skulle betala räkningarna som vi samlat på oss den här månaden. Börja med pappas, det fungera bra. Sen skulle jag in och betala mammas, det fungerade inte. Mina räkningar fungerade bra att knappa in. Bestämde mig för att ta Bosses och mammas räkningar idag. Idag fungera det att komma in på mammas bank, men Bosses bank hade tekniska problem. Får försöka igen lite senare. Det blir lite svettigt om det inte fungerar då. Det värsta jag vet är att inte få betala räkningarna i tid. Hade det inte varit för den här jäkla förkylningen så hade jag knappat in räkningarna lite tidigare.

Bosse var hos tandläkaren idag. Han måste sätta in två bryggor. Där ryker 13000-14000 kr. På torsdag ska bilen in, den kostnaden vet vi inte än. Vill heller inte veta. Sen har vi vattenläckan och renoveringen av sovrummet. Nytt golv, väggar och tak ska fixas. Sen ska vi köpa en ny garderob, den kommer att gå på runt 5000 kr. Sen ska den inredas och den kostnaden har jag inte kollat än. Nu kommer pengarna rulla fort. Varför kommer allt samtidigt?

Just nu känns det inte speciellt rolig här i livet. Förkyld och pengarna rinner iväg för fort. Hösten börjar inte bra. Men det finns massa annat som är värre. Man får ta det som en klackspark. Bara att gilla läget,haha.

Inga kommentarer: