fredag 6 augusti 2010

Växterna på plats.


Nu är det i stort sätt klart vid plätten framför förrådet.Bara att vänta på att växterna ska sprida sig. Kommer säkert att bli bra när jordytan blir täckt. Passade på att rensa mellan plattorna upp mot altan. Ett jobb som Sandra brukar göra men jag snodde det jobbet från henne. Bosse satt och måla staketet. Jag erbjöd mig att hjälpa till men han tyckte att jag kunde ta det lugnt. Jag har inte mått så bra dom senaste dagarna och Bosse är lite orolig. Han springer omkring och frågar hur jag mår hela tiden. Lite jobbigt, men kan förstå honom efter mitt låga blodtryck på Gran Canaria och med ett blodsocker som hoppar upp och ned dom senaste dagarna så är det inte konstigt. Det är ju han som får ta hand om mig om jag tuppar av.

Nu på morgonen var jag upp till vårdcentralen och tog nya prover. Får svar nästa vecka. Det blir intressant att se vad resultaten från dom. Hoppas min läkare är tillbaka på jobbet så att jag får prata med henne. Ska ta blodtrycket hela helgen för att se om det blir några förändringar när jag börjar jobba nästa vecka.

Funderar på om jag ska göra en fotobok över vår semester eller om jag ska vänta till hösten med den. Nu när det är så fint väder igen ska man passa på att vara ute. På kvällarna är jag helt slut och då orkar jag nog inte med att sitta o skriva in text till bilderna. Men en bok vill jag ha.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: