lördag 21 augusti 2010

Nu får vi vänta och se.

Har spelat på travet åt sonen. Han hade vinstpeng kvar sedan hans femmor förra veckan. Passa på att spela själv när jag ändå var inne på atg. Nu har ett lopp gått och bägge hade vinnaren med. Idag visar dom loppen live och det passar mig bra då jag inte orkar att göra så mycket mer.

Sandra ska till Ikea idag. Hon ska ha tag i en mindre lampa till Liams rum, som han kan ha tänd över natten. Jag behöver också åka dit men det får jag göra när jag blir frisk. Det är synd att Sandra inte kan vänta till dess. För det är så mycket roligare om vi två åker dit tillsammans och inte behöver att ha med oss gubbs och barn. Mycket kul har vi och mycket prylar blir det inköpt. Kan kanske få med mig henne när jag ska åka.

Ska nu ta det lugnt framför tv:n och hoppas att det blir lite pengar på travet.

Inga kommentarer: