torsdag 5 augusti 2010

Äntligen sol.

Solen väckte mig i morse. Riktigt härligt att vakna upp tidigt och veta att man har en hel solig dag framför sig. Håller det soliga vädret i sig kommer vi nog vara klara med allt trädgårdsarbete till helgen. Sista helgen den här semestern då kan det vara skönt att bara få vara. Sitter och funderar på vad vi skulle kunna göra i helgen. Kommer på att jag fortfarande har en live it box kvar som jag måste använda innan bäst före datumet går ut. Får kolla vad vi kan tänkas göra för något med den. Vargarna i kolmården är ju högst på min önskelista men vi får se vad det blir.

I helgen skulle jag kunna tänka mig att åka in till stan och gå omkring. Kanske en tur till Djurgården. Äta på "Mingen" vore inte helt fel. Skulle behöva köpa mig en ny väska, men har lite svårt att bestämma mig vad det ska vara för slags väska. Hahahaha, inte ovanligt när det gäller mig.

Nej, nu måste jag jaga upp gubben. Han har lovat sin mamma att vi ska hämta hennes mattor på kemtvätten vid tio tiden. Efter det ska vi köpa lite växter.

Inga kommentarer: