fredag 6 augusti 2010

Nu är semestern slut.

Är helt slut efter dagens arbete. Kan inte fatta att jag blir så trött. Vi har inte jobbat ihjäl oss precis. Det måste vara att jag är ute och jobbar, solen o värmen tar väl musten ur mig. Bosse är inte lika trött men han är ju van att jobba i friska luften. Har en hel del målning kvar. Jag började måla våra gamla utemöbler, det var välbehövligt. Det blir säkert två lager till och jag hann bara med knappt hälften av möblerna innan lasyren tog slut. Det första jag gör i morgon är att åka ner till färgaffären och köper ny lasyr. Ska även stryka ytterdörren och förrådsdörren.

Nu är semestern slut och vi har endast helgen kvar innan det är dags att börja jobba. Lite tråkigt men samtidigt ganska skönt att få komma in i normala rutiner igen. När väl den första veckan är avklarad så är man inne i sin vanliga vardagslunk.

Snart går jag och lägger mig. Är just nu inte så trevlig med mitt gäspande.

Inga kommentarer: