tisdag 10 augusti 2010

En gammal vän.

Nu har jag kommit in i vardagslivet igen. Idag var jag och hämta mitt nya körkort. Tur att man inte behöver visa upp det så ofta. Kan inte fatta varför jag jämt ska se så hemsk ut på kort. Eller det kanske är så jag ser ut.

Har fått kontakt med min döda kusins fd tjej igen. Riktigt kul. Vi har inte setts på drygt 19 år. Hon är en tjej som aldrig är sur. Har alltid något roligt i bakfickan. Hon har fått fyra barn sen vi sågs.

Brandmannen som bor granne med oss rök i hop med en av utlänningarna som bor i vårat område alldeles nyss. Dom har mordhotat honom förrut och nu ville dom tydligen ge honom stryk. Dom retar sig på brandmannen för att han säger till om han anser att någon gör fel. Och utlänningar kan inte ta det utan måste genast börja hota o bråka. Vet inte hur det sluta men det blev i alla fall tyst ute.

Inga kommentarer: