onsdag 1 september 2010

Nerdragen ledning.

I morse var det dags för tågkaos igen. Ett pendeltåg hade dragit ner en ledning vid Årstabergs station ( hur nu ett tåg kan göra det). Blev sittande vid Flemingsbergs station ca 10 minuter. Som tur var hade det precis hänt så vi kunde fortsätta till Älvsjö. Tycker synd om dom som blev sittande längre. Nu har man fått en provsmak på vad man har att vänta inför hösten och vintern.

Annars har dagen varit som alla andra dagar på jobbet. Inget nytt där inte. Nu är det endast två dagar kvar innan helgen. I morgon fyller Jonny år. Måste ringa och gratta honom. Hoppas att jag är frisk till helgen så att vi kan åka över till dom. Jag vill inte smitta Ebba så jag måste bara vara frisk. Denna förkylning vill jag absolut inte att hon ska få.

Nu ska jag försöka att koncentrera mig på finalen i Fångarna på fortet. Inte för att jag tycker det är så intressant, utan mer för att jag slumrar så skönt framför tv:n.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

När jag skulle till HS hade jag sådan tur att tåget kom precis, Men vilken förseningar det hade varit, timslånga.

Kraaaaaaaaaam
och Natti Natti